برگزاری زیارت عاشورا در تپه شهدای گمنام مرودشت
به گزارش روابط عمومی پایگاه آسیه (س) بسیج فرهنگیان، مراسم زیارت عاشورا با میزبانی پایگاه آسیه (س) وبا حضور آقای جابری مدیر کانون بسیج فرهنگیان واقای صادقی شورای شهر وهمکاران فرهنگی در تپه شهدا برگزار شد.
جابری گفت: برگزاری این مراسم به مناسبت گرامیداشت شهدای کربلاو شهادت امام حسین (ع) میباشد.
مدیر کانون ادامه داد: تعداد40 نفر همکاران فرهنگی در این مراسم حضور داشتند.
در این مراسم همزمان با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی و مرثیه سرایی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) نیز اجرا شد و فرهنگیان باحضور در این برنامه معنوی یاد و خاطره شهدای حادثه عاشورا را گرامی داشتند.
او هدف از این مراسم را مَعیت با اهل بیت(ع) در دنیا وآخرت عنوان کرد، به این معنا که تمام رفتارها و منشهای مادر دنیا واخرت باید سیره اهل بیت (ع) باشد.
وی در ادامه بیان کرد:هدف زیارت عاشورا، رسیدن به ولایت امام حسین(ع) و همراهی با اهل بیت (ع) است.
*آئین شیرخوارگان حسینی در مرودشت برگزار گردید*
سوگواره احلی من العسل درمدیریت آموزش و پرورش مرودشت
وبلاگ بسیج فرهنگیان شهرستان مرودشت